.

אליהו ארנד מציג:

'שותפות צמיחה'

תכנית ליווי לצמיחה משמעותית, יציבה ומהירה בעסק

שתעזור לך להגדיל הכנסות בפרק זמן קצר - בעזרת אבחון יסודי ומדוייק, זיהוי משאבי ופוטנציאל צמיחה, ריבוי ערוצי שיווק ובניה של תהליכי מכירה יעילים ואפקטיביים בעסק

"בשיחה הראשונה אליהו שאל אותי 'כמה הכניס הקמפיין? כמה לקוחות חוזרים יש? מתי עושים אישורי הגעה?' דברים שלא הסתכלתי עליהם קודם… ובאמת שינינו תפיסה והשיפור הגיע!  

צפו בסרטון קצר של דן פינקלשטיין, מנכ"ל 'רוזס קליניק אשדוד' ותגלו מהי שותפות אמיתית לצמיחה ואיך גם אתם יכולים להגשים חלום ולהפוך את העסק שלכם ליעיל, אפקטיבי ורווחי - בפרק זמן קצר

'שותפות צמיחה'

אם אתם כאן וקוראים את העמוד הזה אז חשוב שתדעו שבעזרת התכנית:

תגדילו הכנסות בצורה מהירה (תוך מספר שבועות) בזכות אבחון יסודי ושותף אישי מלווה

תדייקו את הידע האישי והמקצועי שלכם לכדי תכנית פעולה ממוקדת ומעשית

תכירו ותבנו תהליכי שיווק ומכירה יעילים, אפקטיביים ונכונים לעידן הדיגיטל

תזהו 'משאבי צמיחה חדשים' שהסתתרו מתחת לאף שלכם - ולא ידעתם על קיומם…

אבל זה לא הכל! כי בנוסף אתם…

תיהנו מליווי צמוד, אישי ויומיומי בדרך לתוצאות מהירות ובזמן קצר

תגידו יפה שלום ותיפטרו מ'חסמי צמיחה' שמעכבים אתכם כבר שנים בביזנס

תאמצו יכולת 'קבלת החלטות מהירה', תפסיקו לבזבז כספים מיותרים ותחסכו שנים של דריכה במקום

אתם יוצאים לדרך של שינוי אמיתי בעסק, מצטרפים אליי ומשאירים את 'הבינוניות העסקית' מאחור

מה המטרה של תכנית הליווי?

לזהות פוטנציאל עסקי ואישי
לבנות סביבם תכנית פעולה חדשה
ולהגדיל את הכנסות העסק כבר בתוך מספר שבועות

איך זה קורה? 

בעזרת ליווי יומיומי צמוד
פגישות אסטרטגיה תכופות
הטמעה יעילה של תהליכי שיווק ומכירה
ומחויבות הדדית למשך שנה

איך אני יודע שתצליחו? 

חלק עיקרי מהשיטה מתבסס על יסודות הצמיחה:

1. זיהוי משאבים כגון פוטנציאל צמיחה, כסף אבוד, נסיון, כישורים, קשרים, יכולות, ועוד..

לכל בעל עסק יש המון פוטנציאל, את חלקו הוא מזהה וחלקו הוא בכלל לא מזהה שקיים. גם מה שקיים בעל העסק לא יודע בדיוק איך ליישם בפועל כדי ליצור צמיחה והתקדמות, ולכן הוא לא מנצל אותו.

2. איתור חסמי צמיחה

כגון בעיות תזרים, קליטת כמות לקוחות, דחיינות, פרפקציוניזם, פיזור, ניהול זמן ואנרגיה, מיקוד, תלות באדם אחד, חלוקת תפקידים לא יעילה ועוד...

3. ריבוי ערוצי שיווק ליציבות בעסק

כדי למנוע את 'קללת האחד', עסק יציב חייב שיהיו לו הרבה ערוצי שיווק. זה מביא קהלים שונים, איכויות שונות, מנתק את התלות בעליות ובירידות של ערוץ אחד, מחירי הפרסום והשיווק משתנים לטובה, מה גם שיש ערוצים שהמתחרים כמעט ולא משתמשים בהם וזה מייצר בידול, ויש עוד הרבה סיבות...

4. אסטרטגיית הכפלת רווחים 5*20

במקום לחפש שיטה אחת להכפלת ההכנסות, קל יותר לעבוד על יעילות של 20 פרמטרים בעסק, כגון איכות הלידים, כמות הלידים, איכות תהליך המכירה, ייעול זמן וכו'... כשכל אחד מהם משתפר 'רק' ב-5% מגיעים ל-100% וכו..

5. בידול רב עצמה (כולל אריזה ותמחור)

עסק ללא בידול, נאלץ למכור בזול ובמחירי הפסד... בתהליך הליווי אני מאבחן את העסק לעומק תוך מעורבות מאוד אישית ואינטנסיבית. אני מזהה את כל היתרונות של בעל העסק, ומהם אנחנו יוצרים בידול עוצמתי - למוצר או השירות, לשיטת השיווק והמכירה, למסרים השיווקיים וכו'.

6. תהליכי מכירה מוכחים ויעילים 

מכירה זו לא רק שיחת מכירה, מכירה הוא תהליך פסיכולוגי שמעביר את הלקוח חווית קניה פסיכולוגית. התהליך מתחיל הרבה לפני השיחה כבר בשלב החשיפה, והוא מסתיים הרבה אחרי שיחת המכירה/ הרכישה.

תכנית הליווי כוללת 4 שלבים 

שלב 1  - זיהוי הפוטנציאל האישי שלך ושל העסק.

מדובר בפוטנציאל הכולל: משאבים, מומחיות, ניסיון, קשרים, כישורים, יכולות - ואיתור חסמי צמיחה שמעכבים אותך ואת העסק. 

דוגמה לכך תהיה עסק עם הרבה מאוד לידים שלא מטופלים כמו שצריך, בדגש על אי ביצוע 'פולואפים' מסודרים, או מומחה עם קהילה גדולה ותפוצה ענקית שלא יודע איך להפוך אותה לכסף...

שלב 2 -בניית תכנית פעולה

ברגע שזיהינו פוטנציאל אנחנו בונים תכנית פעולה פשוטה, יעילה וישימה במטרה להביא תוצאות ולהגדיל את הכנסות העסק כבר בשבועות הראשונים.

סיפור על ליווי עסקי לעו"ד מוכר ומפורסם, המתמחה בנישה מאוד ספציפית עם המון פניות - ושיווק בהשקעה של עשרות אלפי שקלים בחודש. מיד זיהיתי את המומחיות, את הייחודיות ואת... כמויות הכסף שנשפכו שם בכל חודש.

המזכירה היחידה במקום לא  קיבלה מעולם 'הדרכות מכירה', אף אחד לא מנהל אותה ואין תהליך מובנה של שיחת מכירה, וברור שגם לא מעקב.

בנוסף, גם בשיווק וגם בתהליך המכירה, הם לא ידעו להסביר את הבידול שלו והמומחיות של המשרד על פני המתחרים.

תכנית הפעולה שבנינו, כללה תהליך קבוע של הדרכות ותסריטי שיחה, לצד מעקב וניהול של נציגת המכירות.

בנוסף, הצבנו יעדים להגדלת אחוז המכירות מבלי להעלות את תקציב השיווק, ולחזרה טלפונית להמון לידים ישנים - בשילוב של נציגת המכירות ומספר אוטומציות.

חסכנו גם הרבה זמן יקר בשיחות סרק עם לקוחות לא רלוונטים, והרלוונטיים נסגרו בקלות רבה יותר בגלל היעילות בהבנת הייחוד והמומחיות הספציפית.

ובתוך פחות מ- 3 חודשים הצלחנו להגדיל את סך ההכנסות מ- 150,000 ל-270,000 ₪ בחודש!

שלב 3 - ליווי צמוד  

כל זה קורה בעזרת ליווי צמוד ויומיומי המאפשר לכם לקבל החלטות נכונות ומהירות שיחסכו לכם בזבוז מיותר של זמן וכסף

שלב 4 - פגישות אסטרטגיה 

נקיים פגישות אסטרטגייה תכופות על בסיס קבוע, ברמה השבועית והחודשית

כמה זמן נמשכת תכנית הליווי ומה היא כוללת?

התכנית יסודית מאוד. היא נמשכת 12 חודשים ומחולקת ל- 2 פרקי זמן עם מספר פעולות נדרשות.

זה מספיק זמן כדי ליצור הגדלה משמעותית של הכנסות לצד שמירה על יציבות בעסק.

3 החודשים הראשונים כוללים:

  1. מילוי שאלון הכנה מקיף.

  2. פגישת אבחון אסטרטגיה ראשונית לצמיחה, הכוללת תכנית פעולה פשוטה ליישום מיידי.

  3. שליחה יומית של 'דוח פעילות' במערכת דיווחים ייעודית הכוללת - סיכום ביצועים, תוצאות, תובנות, תכנית פעולה ליום המחר - ושאלה מרכזית שעליה אני עונה בכל יום!

  4. פגישת אסטרטגיה לסיכום שבועי שבה אנחנו מנתחים את השבוע ומדייקים אסטרטגיה להמשך.

    ** הפגישות מתקיימות בתל אביב או בזום

 9 חודשים הבאים כוללים:

  1. המשך מודל הליווי וזמינות יומית לכל שאלה! בשלב זה אינטנסיביות הפגישות יורדת לתדירות חודשית, למעט דרישה למפגשים נוספים על פי צורך.
    בפגישה אנחנו מנתחים את החודש הקודם, ומייעלים ומדייקים את אסטרטגיית ההמשך.

    2. שליחה שבועית של 'דוח פעילות' במערכת הדיווחים (בשלב זה רצוי להמשיך לדווח כל יום, אך לא חובה) 

    3. זמינות יומיומית לשאלות ככל שיהיו

למי תכנית הליווי 'שותפות צמיחה' מתאימה?

1. לבעלי עסקים עם יכולת יישום גבוהה, יכולת הטמעה מהירה - ועקביות לאורך זמן

2. לבעלי עסקים שיש להם מוצר, מומחיות ייחודית, לקוחות ממליצים וערך גבוה שניתן לספק ללקוחות

3. לבעלי עסקים עם משאבים דוגמת קהילה, לידים, פרסום, קשרים, מומחיות, ניסיון ויכולות שאפשר לפתח אותם ולהגדיל את שורת ההכנסות והרווחים בעסק.

4.לבעלי עסקים שמרגישים תסכול מהפער הקיים בין ההשקעה לבין הפוטנציאל הלא ממומש שלהם.

5. לבעלי עסקים שתקועים ולא מצליחים לפרוץ את רמת ההכנסה ,אחרי שניסו לקדם את העסק בכל דרך אפשרית - והשקיעו בו הרבה מאוד זמן יקר, אנרגיה וכסף.

6. לאנשים מדהימים עם אהבה טבעית לאחרים וגישה חיובית לחיים - כאלה שכיף לעבוד איתם! כי אחרת זה לא יעבוד…

אם אתם מתחברים לדברים ועונים על כל הקריטריונים - אז תלחצו על הכפתור, תשאירו פרטים בתיבת ההרשמה ואני אצור איתכם קשר בהקדם

ההשקעה שלכם בתכנית הליווי

 

תכנית הליווי נקראית 'שותפות צמיחה' - יש לכך סיבה וההשקעה בתכנית מחולקת ל-2 חלקים.


חלק ראשון: דמי רצינות
מדובר בתשלום של 'דמי רצינות' המשולמים בכל מקרה בהתחלה, ומקוזזים במידת הצורך מ'דמי הצמיחה' שבהמשך.
 

חלק שני: דמי צמיחה
'דמי הצמיחה' משולמים מתוך סך ההכנסות, לאחר קיזוז של 'דמי הרצינות'! (למעט הוצאות מלאי בעסק של מכירת מוצרים).

מדובר בתשלום בסך 10% מכלל המכירות לשנה של הליווי הצמוד בלבד! לכן התשלום נקרא בשם 'דמי צמיחה'.

*חשוב להבהיר, בעבר גביתי מראש סכומים גבוהים יותר על ליווי שנתי - והחלטתי להפחית את דמי הרצינות, כדי למשוך עסקים בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.